۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۰۷۷۷۵
آیت الله نور مفیدی:

عملکرد نمایندگان مجلس شفاف باشند| مقاومت سبب عقب نشینی قلدرها می شود

عملکرد نمایندگان مجلس شفاف باشند| مقاومت سبب عقب نشینی قلدرها می شود
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به عملکرد مجلس گفت: باید در انتخابات دقت شود و افرادی انتخاب شوند که از ابتدا تا انتهای عملکرد خود با شفافیت عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان که در مصلای این شهر برگزار شد، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ملت ایران و رزمندگان با رشادت در برابر رژیم بعث و کشورهای استکباری ایستادند.

وی با اشاره به شب ۱۹ رمضان افزود: باید با دلی پاک در مجالس شب های قدر شرکت کرده و برای خود و همه مسلمانان دست به دعا برداریم تا مظلومان از دست ظالمان رها شوند.

آیت الله نوری مفیدی بااشاره به هیاهوی دشمن در منطقه اظهار داشت: دشمنان ادعا کردند که آمریکا مصمم شده تا با ایران بجنگد و برای عده ای مسلم شد که آمریکا حمله خواهد کرد.

وی ادامه داد: در منطقه نیز برخی کشورها مانند عربستان و امارات تلاش کردند که آمریکا را تحریک کنند و جوی ایجاد شد که ایران باید بین جنگ و مذاکره باید انتخاب کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در برابر این جوسازی فرمودند که آمریکا نمی تواند با ایران جنگ کند و جنگ منتفی است چرا که آمریکا توانایی مقابله با ایران را ندارد.

وی عنوان کرد: ایشان همچنین فرمودند مذاکره هم سم است چون آمریکایی ها به هیچ چیز پایبند نیستند و مذاکره با آمریکا به ویژه سرمداران فعلی معنا ندارد.

آیت الله نورمفیدی تأکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب تنها راه ایران در برابر دشمنان مقاومت چرا که ما از مقاومت در این ۴۰ سال ضرر نکرده ایم، البته مقاومت سختی ها و مشکلاتی هم دارد؛ بعد از موضع قاطع رهبر انقلاب مشاهده کردیم که ترامپ از مواضع خود عقب نشینی کرد.

وی اضافه کرد: اخیرا وزیر خارجه آمریکا در عراق گفته نمی خواهیم با ایران بجنگیم بلکه دنبال مذاکره هستیم و این نشان می دهد مقاومت سبب عقب نشینی قلدرها می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با گرامیداشت روز مجلس گفت: مجلس از جایگاه قانون اساسی جایگاه مهمی دارد که باید نظارت، تحقیق ‌و تفحص و مبارزه با فساد داشته باشد اما آیا به وظایف خود به خوبی عمل کرده است؟

وی افزود: اصل ۴۴ قانون می گوید شرکت های دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود تا از انحصار دولت خارج شود اما متاسفانه این اصل با وجود تذکرات مکرر رهبر انقلاب اجرایی نشده است. برخی شرکت ها واگذار شده که اولا قیمت واقعی نبوده است و به جای رونق کار، کارگران را بیرون و برج سازی کردند

امام جمعه گرگان تصریح کرد: متأسفانه در برخی قیمت گذاری زد و بند شده است و مجلس باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کند و پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: باید در انتخابات دقت شود و افرادی انتخاب شوند که از ابتدا تا انتهای عملکرد خود با شفافیت عمل کند.

محمد قمین
ارسال نظرات